Home > information for suppliers

information for suppliers

Providing guidelines to partners and suppliers

We are dedicated to our suppliers and partners and strive to give them regular guidelines and instructions concerning Arval's partnership policy.

Arval offers maintenance, repair and replacement tires for the leased vehicles in its fleet, substitutes cars that have suffered body or accidental damage, delivers cars within a short timeframe, and arranges for their convenient return.

Vertical Tabs

Maintenance, repair and tires
Maintenance, repair and tires

Our technical department -- reachable via phone or e-mail -- will be more than happy to respond to your inquiries if your vehicle suffers bodywork damage, if the glass has to be repaired or replaced, if the tires need replacing, or if the vehicle was delivered to you in poor condition (i.e. it has a damaged interior or exterior, a non-working odometer, etc.)

Maintenance, repair and tires

ВАЖНО: сотрудники отдела сервисного обслуживания всегда готовы ответить на Ваши вопросы (по телефону или электронной почте) касательно:

  • согласования ремонтных работ (слесарных);
  • шиномонтажных работ, закупки и хранение шин.

Отдел сервисного обслуживания Арвал:

e-mail: service@arval.ru

Body or accidental damage
Body or accidental damage

It is essential that you get in touch with our technical department -- via phone or e-mail -- if your Arval vehicle has suffered body or accidental damage. Repairs can only be conducted by our trade partners, subject to the necessary approval.

Кузовные работы

ВАЖНО: если Вам необходимо провести кузовные работы, Вам следует обращаться к техническим специалистам отдела сервисного обслуживания. Все ремонтные работы осуществляются сервисными и техническими станциями, авторизованными Арвал.

Отдел сервисного обслуживания Арвал:

e-mail: kuzov@arval.ru

Delivery of an Arval lease vehicle
Delivery of an Arval lease vehicle

Should you require delivery of an Arval lease vehicle, do please inform our purchase department in advance: Their prior approval is necessary for the delivery to happen promptly and smoothly. Remember that at least three working days are needed for the car to be handed over to the driver. Arval will produce the insurance certificate if necessary, order the fuel cards, and send all necessary documentation across to you.

Доставка автомобилей

ВАЖНО: если Вас необходима услуга доставки автомобиля (или перевозки в другой город, регион), Вам следует проинформировать специалиста компании Арвал. Наша основная задача – обеспечить доставку автомобиля в срок. Пожалуйста, помните, что перед выдачей нового автомобиля специалистам Арвал необходимо застраховать и зарегистрировать автомобиль, а также активировать топливную карту (при необходимости).

Return of an Arval vehicle
Return of an Arval vehicle

Drivers often like to return their existing vehicle on the day that they take delivery of the new one. Should you wish Arval to organise a vehicle return, do please let us know via phone. We will arrange for it to be collected promptly.

Возврат автомобиля

Для организации возврата автомобиля, пожалуйста, воспользуйтесь нашей он-лайн платформой: http://www.inspection.arval.ru

Become a partner!
Become a partner!

Arval strives to offer its clients and drivers the best possible quality of service. As a result, we have agreements in place with a large number of suppliers who meet the same quality standards. We are always eager to hear what your company has to offer. If you wish to become one of our partners, and need more information on the subject, you're welcome to contact us by phone:

Как стать поставщиком компании Арвал?

Арвал придерживается высоких стандартов в обслуживании клиентов. Наши поставщики и партнеры должны соответствовать этим Стандартам Качества. Компания Арвал открыта к сотрудничеству и готова к диалогу. Свои предложения направляйте на электронный адрес: info@arval.ru.